En lista till för Hanna.. =P Och 3:dje inlägget idag =O

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Körde snöskoter, fyrhjuling, var på anställningsintervju och körde trailer-trucken på SAPA

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Om jag hade något så förmodligen inte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Öh mina vänner... Shit fantomen det skulle väl vara Hannas syrra då.. Räknas hon som min vän? Vi låtsas det! Sen iofs så Veronica med.. Och mina kusiner.. Men det kanske inte är vän förstås..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov för det!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige torrt på den fronten!

6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja jag vill åka till Irland.. Eller för att göra det större jag vill göra något med mitt liv som man inte gör jämt och ständigt! Lite äventyr!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Jag vet inte.. Borde jag minnas något särskilt? Haha året har knappt slutat och kan inte minnas något från det.. Men det är som jag sa till min kära mor när jag glömde att hon fyller år på lördag. Jag är helt lost i början av året.. Har inte en aning om vad det är för dag eller datum för allt flyter ihop...

8. Vad var din största framgång 2008?

Öh hade nog ingen... Eller något måste jag ju gjort som var bra.. Vad fan.. Att jag tog mej igenom mitt sommarjobb!

9. Största misstaget?
Jaha ja sådana har jag nog gjort ett par.. Det brukar vara svårt att undvika.. Men jag kommer inte på något specifikt just nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft feber.. Skadat mej har jag väl inte gjort tror jag..Försöker undvika sånt.

11. Bästa köpet?
Elvis.. =P

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro... Och filmer

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja alla fina omkring mej... =) 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Ujuj den var inte lätt alltså.. Men I'm yours har ju spelats som satan hela året så den kanske... Till jag glömt att den är från 2008.. =P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det är nog som vanligt me det där... Det jämnar nog ut sej... Fast kanske har jag varit gladare detta året.. Det var väl i början av 2008 jag tog ett ordentligt snack med mej själv om jag inte minns fel..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rört på mej

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat dom få ggr jag gjorde det..

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton hos mamma och pappa.. Syster och Fredrik var med.. Åt, spelade spel, åt, pratade, åt och öppnade julklappar

19. Blev du kär i år?
I Twilightfilmen och böckerna.. Och Elvis förstås.. =D

20. Hur många one night stands?

0

21. Favoritprogram på TV?
Men in trees, Greys Anatomy mfl.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det tror jag inte.. Försöker undvika den känslan..

23. Bästa boken du läste i år?
Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn.. 2 ggr på typ 1,5 månad.. Bättre böcker får man faktiskt leta efter

24. Största musikaliska upptäckten?
Avenged Sevenfold!
 
25. Något du önskade dig och fick?
En hel del

26. Något du önskade dig men inte fick?
En hel del där med... haha

27. Årets bästa film?
Twilight för fan när ska det sjunka in!?!?!? =D

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag hade kalas med mina fämilymämbers! Sen hade Hanna och jag en svinkul fest.. Inte på min födelsedag men innan hennes vilket förklarar hennes bakfylla på sin födelesedag ;P

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En start på mitt liv

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Samma som tidigare tror jag väl... Det som känns bekvämt och jag tycker är snyggt!

31. Vad fick dig att må bra?

Samma som vanligt.. =)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ja i början av året var det ju Johnny Depp som vanligt.. Men Robert Pattinson som Edward Cullen raceade in på listan i en jävla fart den 5 december.... Herregud alltså.. *mmm*

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ja det bör ha varit det amerikanska presidentvalet hör och häpna haha

34. Vem saknade du?
Farfar och Bengt 

35. De bästa nya människorna du träffade?
Nytt folk... Hmm jag vet inte om jag kan sätta någon högre än någon annan.. Jag och nya människor kan ju ibland vara en inte så bra blandning... Det tar ett tag innan jag aklimatiserat mej och kommit fram till om jag gillar dom eller inte..

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Öh!?

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
"I haven't ever really found a place that I call home"


Tell me about it
Postat av: hanna i norpan

JÄ! lista, lista, lista!



helena räknas som din vän. för ni är väl inte ovänner? bra att du förklarar min lisa :D vi är bäst på att kalasa!!

2009-01-07 @ 19:41:49
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0