Brända hjärnceller

Gud vad jag fått tänka nu då.. Har fyllt i en rapport om utdrag från brottsregistret för att skicka med ansökan. Så har jag tatt reda på telefonnummer jag måste ringa imorrn, saker jag måste kopiera, skriva ut, ta med till dit allt jag ska och rutten för att slippa åka fram och tillbaka en massa. Kl. 8 ringer klockan och vid 10 har jag förhoppningsvis börjat åka.. Då ska jag ha hunnit ringa NT, hyresgästföreningen, Glocalnet och lasarettet, duschat, ätit frukost och klä på mej. Halv 10 ska jag skriva ut papper och hämta bilen. Sen blir det att fara till mammas jobb, arbetsförmedlingen, pressbyrån, Bovista, Grynet, Lotorp, pappas jobb och sist men inte minst Susanne. Där ska jag förhoppningsvis hamna vid 12-13 sådär..

Annars har jag vart hos mamma och pappa och planerat lite.. Pratat om vad jag ska tänka på etc. Sen åkte jag till Wallins och gullade med lilla Ella och spelade Wii.. Det är det roligaste tv-spelet helt klart! Sen svängde jag förbi syrran och lämnade byxor jag inte kan ha fick kläder hon inte kan ha. Sen åkte jag tillbaka till mamma och pappa och fick kyckling. Sen åkte jag med pappa hem för han skulle handla och har under denna tid gjort ovanstående stycke.. Nu ska jag göra en annons på Blocket och sen starta en maskin tvätt!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0