Avslutningsmiddag

Ikväll är det avslutningsmiddag på Trappan.. Pappa hämtar mej kvart över 6 och så åker vi och hämtar Johanna sen bär det av till Norrköping.. Ska träffa resten av våran grupp utanför.. Det blir nog kul.. Men jag gillar inte bordsplacering och till jag vet vem jag sitter med så kommer jag inte kunna slappna av ordentligt.

Jag har fått tag på administratörerna för förskolorna här i Finspång med. Så nu står jag på vikarielistan.

Och nu ska jag väl göra mej i ordning så jag kan gå till mamman och pappan och baka till fikat imorgon!

Tell me about it
Postat av: Maria

Hoppas du fick en trevlig kväll iaf! Jag såg dig inte... =( Nu är det nog dags för mig att sova, har jobbat och snackat alldeles för mycket idag, hehe. Lycka till som färdig förskollärare nu!

2009-01-17 @ 02:37:03
URL: http://mariaskarin.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0