AAAAAHHHHH!!!

Mamman i den irländska famljen ska ringa mej idag.. När som helst typ.. Blir ju helt nervös.. Jag har inte något problem med engelska men jag har aldrig pratat med någon i telefonen.. Tänk om jag inte hör vad hon säger.. Shit vilken ågren jag har.. Hon kunde väl börja med att mejla eller något.. Men Lina som sitter i London och jobbar för förmedlingen sa att hon var jätteintresserad i alla fall.. Herregud man skulle behövt gå profylaxkurs för detta.. Så man vet hur man ska andas.. =P

Annars har jag jobb fram till den 13 februari.. Det känns nice! Då klarar jag februari förhoppningsvis om jag kan få lönekontoret att betala ut mina pengar i förväg. I alla fall kanske några av dom...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0