Tålamod på upphällningen

Gud jag är verkligen slutkörd.. Mitt tålamod hänger och dinglar på en tråd trots att barnen inte gör något utöver det vanliga.. Skulle behöva en semester vecka efter dessa två härjiga veckor känner jag.. =S Idag ska jag jobba till halv 4, träffa Elin och fika 4, färga håret, posta ena kartongen till Irland och packa.. Och imorrn börjar jag 7 istället för 9.. Så upp och kör bara.. *pust*

Tell me about it
Postat av: Veronica

Tack så mkt, =) Ja, man känner sig som värta kändisen med glitter på ögonen, synd att mina fransar inte syntes mer. men det lär jag nog fortsätta med, det var roligt att ha sånna oxå!! =) Men jag hade nog bara nybörjar tur med att få på mig dom själv så pass bra som jag fick! :P Nu ska ja baka kärleksmums :D kramar

2009-02-10 @ 15:15:49
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: karin A

Hej! Kul att du börjat blogga igen! Ser fram emot att läsa om dina äventyr i stora världen *ler Kram

2009-02-10 @ 17:02:35
Postat av: Tina

Jajjemen, det här är bra skit!

Lars är pokalmästaren!=P Folkrace är han tydligen duktig på!

Syns i mars nudå ;o)

2009-02-10 @ 17:20:51
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0