Skrutt

Usch jag är så himla himla trött.. Kom precis hem från mamma och pappa, mamma har färgat håret på mej. Och nu ska jag pussla lite och sen gå och lägga mej.. Skulle börjat 9 imorrn men fick Lisas tid istället så jag börjar 7 men slutar samma tid som tänkt alltså kl 13. Sen ska jag ringa csn, hemförsäkringen och återvinningen. Sen på kvällen kommer mamma och pappa igen så vi ska packa och kånka möbler. Jag ska ju med baka en kladdkaka att ta med till jobbet på torsdag som är min sista dag. Losan kommer också vi ska starta en gemensam blogg. Där kommer vi skriva brev till varandra under tiden som jag är borta. Fritt fram för alla som vill att läsa! =) Skriver adressen när vi har en. Nu vill jag pussla och sen sova.. På lördag tar jag semester!!

Hejcon bacon!

Tell me about it
Postat av: Weronica

Hej du! Låter som du har det en aning stressigt! Lycka till ute i stora världen och håll oss nyfikna uppdaterade! Kram Weronica

2009-02-11 @ 11:26:37
URL: http://www.wronkan.webb.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0