Sitter på jobbet

När jag kom till jobbet i morse fick jag börja med att gå på äventyr med Wivi och 6 av barnen.. =P Vi gick ner till Hultsjön här i Lotorp och så fick barnen äta frukt på isen och testa att åka skridskor eller dra varandra i pulkor.. Dom fick testa att dra sej fram med isdobbar med. Så lekte vi en lek innan vi gick tillbaka till Lokatten. Dom hade jättekul. =)

Igår skulle Joan ha ringt mej men hon kom knappt hem från London eftersom det vart snöoväder så hon ska ringa idag istället. Så då tackar jag ja till att komma till dom.. Känns lite läskigt faktiskt.. Syster ska ringa veterinären idag med.. Hoppas hon kommer ihåg det för jag vet inte om jag har lust att påminna henne, det känns tillräckligt jobbigt ändå.. Försöker att inte tänka på det så mycket.. Speciellt inte på jobbet..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0