Nya tag!

Idag är det ingen vilodag.. Ska diska, slänga lite skit, plocka ur sekretären, tvätta ur den, tvätta ett par tröjor, packa färdigt och be för att väskan inte väger mej än 15 kg, lämna in månadsrapporten, posta ena paketet, tvätta kattlådor, hämta Losan kl 15.00, lämna Elvis, säga hej då till Hanna, åka till Bodyline, åka till Media Markt, hämta mormor och morfar, lämna Losan och sen åka hem till mamma och pappa där resten av folket kommer vara.

Imorgon ska jag i alla fall sova hur länge jag vill och sen titta på Vin Diesel och Alvin och gänget och äta våfflor hos Louise fis..

Tell me about it
Postat av: Veronica

Ja herregud vad du hade saker för dig idag då?! Hann du med allt det dära som du skrev? Ja har nog inte gjort så mkt på en dag på väldigt länge. Men jag har iaf gjort en väska idag !:D Väldigt nöjd. Nu ska ja se på RAW komediklubb. Se om det är nå o ha, annars går jag och läser en sväng! Kramar

2009-02-13 @ 23:24:14
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0