Något rätt måste jag ha gjort...

I januari pratade jag med Susanne om hur allting alltid ordnar sej för mej även om det ser helmörkt ut i början.. Jag hade inget jobb vilket försvårade hela denna au pair procedur rätt rejält.. Jag visste inte vart jag skulle dumpa mina möbler eller vart jag kunde ha Elvis medan jag var borta.. Jag anmälde mej till vikariebanken men ingen ringde första veckan. Jag fick några dagar i Lotorp men det räcker ju inte så långt.. Sen out of the blue får jag 2 veckor i Lotorp (så jag för lön för ungefär 2,5 vecka i februari), syrran och Fredrik har en tom kattvind och Alex erbjuder sej att ta hand om Elvis.. Och ovanpå allt så får jag en familj som verkar supertrevliga.. Dessutom så får jag åka 1,5 månad före det jag tänkt från början... Helt sjukt.. =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0