Grym påminnelse

Har idag packat 5 flyttkartonger.. Detta påminner mej om varför det är så jävla jobbigt att flytta. Jag har en biljon saker.. Jag får ångest bara av att öppna garderoberna.. Överfullt! Men det är aldrig lika jobbigt att plocka upp sakerna av någon anledning. Fast det behöver jag ju inte göra än på ett tag.. Funderar på om jag ska göra en liten hög med saker som jag ska ha med mej till Killyleagh. Och kanske en lista på det som ska slängas.. Nu ska jag i alla fall pussla lite. Blir intressant att se hur det ska gå med 5 kartonger och en Elvis i natt.. Om jag får härja upp och ner ur sängen för han tuggar på allt han kommer åt.. Tidigt ska jag lägga mej med! Se Merlin och Bones. Börjar jobba 7 imorrn. Undra om något av det jag kollar på går på irländsk TV... =P

Tell me about it
Postat av: Veronica

Vi får hoppas att det går på tv där med. annars får du kolla på web.tv :D

2009-02-01 @ 23:45:26
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0