Fredag

Idag har en mamma och en pappa kommit hem.. Från Afrika till snöiga Sverige.. Kan tänka mej hur kul det känns.. =P Dom låg och sov när jag hämtade bilen. Men när jag åker hem så får dom vara vakna för pappa får köra upp bilen för backen nu när det är så himla mycket snö. När jag åkte ner för den i morse så gick ABS-bromsarna igång.. Ner kommer man ju alltid men upp kan ju vara lite svårare.. =P Men jag slutar halv 4 så det ska dom väl vara kan jag tro.. =P

Annars har vi härjat i pulkabacken idag.. Det har ju snöat i princip hela dagen.. Till barnens stora glädje.. Inte till min kan jag ju inte påstå... =/

Tell me about it
Postat av: Cissi

Ja det kan jag förstå! :/ ett år.. det är ju ett tag liksom. :o

2009-02-06 @ 17:27:29
URL: http://cilicious.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0