Förvånad är bara förnamnet

Jag tror aldrig jag nämnt han här men det finns en snygg kille i denna stad som tyvärr sitter med alkishögen nere på centrum.. Det är alltid tragiskt när någon är alkoholist men han är så ung och snygg så det är fan mer tragiskt med han.. I alla fall så kom återvinningen hit nyss och skulle hämta mina möbler.. Jag öppnar dörren och 3 killar står utanför varav den ena då är "min snyggalkis". Jag blev så full i skratt när jag såg det.. What are the odds lix?? =P Han var ju nykter i alla fall men annars hade han väl inte fått jobba kan man tänka.. Nu ska jag hämta bilen och sockerkakan jag bakade igår och sen dra till jobbet. Skulle ju gjort en kladdkaka men vad fan jag hade ju receptet i den inpacktejpade lådan vi skulle skicka iväg idag så det sket sej ju...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0