Det är varmt! Och mycket att göra..

Jo tack jag sitter i personalrummet på min rast.. Och det är svinvarmt här inne..  Man blir ju fan törstig.. =P Vi har sänkt värmen på elementet i alla fall.. Jobbar inne på Lyan idag.. Har ju vart på Grytet innan och ska dit igen fram till den 12..  Jag känner mej lite fullbokad by the way. Idag ska jag packa och gå till mamma och pappa och mata katten, men det är sista dagen nu för sen kommer dom hem.. Imorgon ska jag sitta ner och prata med dem efter jobbet. Uppdatera dom lite mera. Lördagen blir att packa och så ska jag till Världens Bar med Losan, Hanna och Emma sen drar vi till Hanna för lite eftersnack.. Sen kommer jag säkert böla haha.. Söndagen blir det väl mer pack och uppsatsande. Måndag är det jobb, Medicinskt Centrum och så ska Elvis träffa Movitz(s) som han ska bo med ett år framåt nu. Tisdag blir det jobb och packa, onsdag jobb och packa, torsdag jobb, fotande och min älsklings sista dag, vilket betyder mera tjut =( fredagen är ledig och då blir det väl att skruva isär möbler, börja städa och lämna Elvis hos Alex och David (mera tårar förmodligen). På kvällen kommer syrran, Fredrik, brorsan, Susanne, barnen, mormor och morfar till mamma och pappa så ska vi ha någon hejdå middag eller så.. Då kommer jag med tjuta.. =P Under denna vecka ska jag även färga håret, baka en kladdkaka till jobbet, köra alla grejer till dit dom ska förvaras, slänga det som ska slängas på tippen, packa mina väskor, tvätta, köpa och packa det paket som ska skickas med mina grejer till Irland... Ja så att jag har att göra som ni ser..

Har kollat läget med bussen från Dublin Airport.. Den går till Jury's Hotel i Belfast där ska jag hoppa av och bli hämtad!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0