Dagen börjar bättre än den slutar

Eller riktigt i början var den ju inte bra för Tindra hade kissat vid ytterdörren.. Stackars gumman hon är stressad nu.. det märktes extra när dom hade vart och hämtat möblerna Snyggve och dom andra 2.. Men när jag kom till jobbet så kom det ett barn fram till mej; "jag älskar dej!" Sötrumpa! Sen ska ju Linda och Losan bjuda mej på mat ikväll. Jag slutar halv fyra, åker hem och säger hej då till Tindra och sen hämtar Losan mej fem över fyra. Så att det är tre bra saker mot en dålig.. Fast den är ju ganska mycket jättedålig så det går nog jämt ut om man tänker efter.. Eller nästan att den dåliga är större än dom bra.. Men än så länge så går det bra för mej mina tråkanalr håller sej torra.. Kanske tjöt färdigt när jag fick tiden. Och så vet jag ju att det blir bättre för henne dit hon kommer sen.. Men vi får väl se sen när jag kommer hem hur det går...

Tell me about it
Postat av: Anonym

Fy tusan va jobbigt=/

2009-02-12 @ 20:18:09
Postat av: Anonym

//Tina

2009-02-12 @ 20:21:33

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0