Återigen en stulen lista!

1. Är du snygg?    Det beror på vem man jämför med...
2. Är du fet?    Jag tyckte inte det innan jag blev tvingad att ställa mej på en våg..
3. Är du smal?    Not
4. Är du en sportfåne?   Haha nej du inte så värstans
5. Är du rolig?   Som FAAN =D
6. Är du sjuk?   Det var jag för två veckor sedan
7. Är du feg?    Beror på vad det gäller
8. Är du törstig?   Ja nu för tiden är jag det jämt vad det känns.. Jag dricker och dricker men det hjälper inte..
9. Är du 15 år?    För 10 år sen så var jag det
10. Är du fattig?    Oh yeah
11. Är du smart?   Självklart.. =D
12. Är du shoppingsugen?    Jag har blitt en shopoholic men min fattigdom hindrar mej att leva ut..
13. Är du retsugen?    Always.. Retas med barnen på jobbet hela tiden.. =P
14. Är du saknad av någon?    Det vet jag inte.. Fråga igen den 16 februari så kanske några anmäler sej till listan
15. Skulle du vilja vara längre?   Nej detta duger
16. Skulle du vilja väga mer?    HELL NO!!!!
17. Skulle du vilja ha sex med en kändis?    HELLZ YEAH!! ;D
18. Skulle du dricka dig full nu?     Njae jobbdag imorrn ju
19. Kan du vifta på öronen? nej?   Inte utan manuell hjälp
20. Kan du slicka dig på näsan?   Nope
21. Kan du kolla i kors med ögonen?  Jao
22. Kan du låta bli att prara i 4 timmar?   Nej finns ingen annan så pratar jag med mej själv.. Inte i sovande tillstånd förstås
23. Kan du vara på en fest utan att gå på toa?    Inte om jag druckit alkohol
24. Kan du tänka dit pierca dig i naveln?    Redan gjort
25. Suga?   På vad? En godis: Ja tack... Något annat: Det beror på vad det är
26. Tycker du om nån just nu?    En massa folk
27. Sol eller måne?    Det funkar med båda.. Men när månen är ute vill jag vara inne för det är mörkt då
28. Vinter eller höst?    Hösten om det alltid är färggrant, vinter om det alltid är snö och jul
29. Soligt eller regningt?    Sol ta mej faan!
30.Pierca tungan eller näsan?    Tungan
31. Brinna upp eller drunkna?     Brinna upp om jag måste.. Drukna ligger inte ens på alternativlistan
32. Umgås med dina fiender eller föräldrar?    Mammsen och pappsen
33. Hur mycket är klockan just nu?      16.50
34. Fullständigt namn?    Josefin Annika Eleonora
35. Vart vill du bo?    Tja jag är ju på väg till Irland så för tillfället där då
36. Hur många barn vill du ha?    Minst 2
37. Vill du gifta dig?    Så klart.. Har redan planerat en massa =P
38. Är du kär?   Nej vem skulle det vara i?
39. Vilka slags killar faller du för?    Fel tydligen...
40. Vad kollar du först på hos en kille?   Om han ser ut som en karl.. Helheten först och främst sen blir det detaljer...
41. Hur lång är du?   1,67...  Ungefär 5' 4'' om jag räknat ut det rätt på det engelska viset..
42. Sminkar du dig?    Det händer och fötter
43. Hatar du någon just nu?    Nej det känns ju rätt onödigt..

Tell me about it
Postat av: Cissi

Jaa jag sökte bara bidrag eftersom jag bor hemma tyckte jag det var onödigt o dra mig på massa lån jag inte behöver ta nu :D hur känns det inför flytten?

2009-02-05 @ 18:29:29
URL: http://cilicious.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0