Today, tomorrow, saturday and October 28th

Idag har jag vart ute och gått med Elvis igen. Han sprätte på som vanligt.. Lätt att få han att gå åt ena hållet men när vi ska tillbaka så är han lite trög haha... Bättre om man skulle kunna gå ett varv men det är lite svårt.. Inga bra vägar till det då skulle han inte gå lika bra för det skulle vara för mycket oljud enligt honom. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan kolla på True Blood. På jobbet pratade jag med Anna med om semester i jul och som hon sa så lär det inte vara något problem.. Så det lutar åt att jag kommer hem 22-28 december.. Hade ju tänkt 23 först men det är bättre med 22 så hinner jag med och träffa folk utan att stressa ihjäl mej..

Imorgon efter jobbet ska jag åka till Östersund och fika med Tina. Men först ska jag shoppa en telefon på Telia.. Tyvärr inte en ny mobil utan en hemtelefon. Men det blir bra det med.. =)

På lördag blir det en tur till Lillänge. Ska på Konsum, Jula och Djurmagasinet som jag vet nu.. Så får vi se om det blir något mer.. Ska handla lite trädgårdstjaffs bland annat. Och en present till Elvis.. Någon form av klösbräda hade jag tänkt.. Se om det finns något billigt klätterbygge åt han.

Så ringde Veronica nyss och frågade om jag ville följa med på en grej på Hammarn den 28 oktober.. Bered dej på att bli lite avis Losan =P Vi ska på storseans med Terry Evans hette han har jag för mej haha.. Jag kollar ju inte på Andarnas makt och sånt men han var med där tydligen. Så att det ska bli riktigt intressant måste jag säga. Missar ett avsnitt av True Blood och kommer hem sent för att vara mitt i veckan men det är sånt man får ta ibland. =P

Det är lite av vad som pågår här hos mej..

Tell me about it
Postat av: Veronica

Tudeluuu!

Gör du då då?

Jag johobbar ikväll igen! :(

Ingen bra dag idag, har grina massa...men nu är det lugnt igen, för nu. Inte grina för att jag måste jobba över, uppstod annat som var trist idag. skitgrejer!

2009-08-27 @ 19:13:48
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0