Konsten att sätta sprätt på pengar..

Den kan jag! Idag har jag shoppat till mej själv; 3 par trosor, ett par tights/strumpbyxor, mascara, eyeliner, armband och örhängen. Till Elvis; en liten klösbräda, en leksaksmus (oerhört populär) och kattgodis (inte lika populärt än så länge. Till huset/trädgården; en sopkvast, en ljung + en korg att ställa den i, en dörrmatta till utsidan av dörren samt en rensa-ogräs-mellan-plattor-kniv. Till bilen blev det en döskalle med eld som luktar.. Lukten är väl inte så jättekul men den slutar väl någongång =P

Tell me about it
Postat av: Hanna

Gött! På onsdag ska jag och Emma shoppa. Det är ju skitkul att göra av med pengar :)Fan vad roligt att du köpt en "luktsak" som du tycker luktar tråkigt!! :D

Jag är mycket avis på din lägenhet. Jag vill med ha en liten trädgård :( Vi har ju en duvbajsad balkong... men det är inte samma sak.

2009-08-30 @ 11:11:21
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad grejer då. Haha, fast jag var nog inte sämre igår!!! =P Hehe! Ska blogga lite sedan!!!

2009-08-31 @ 11:42:44
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0