Gevalia - När du får oväntat besök..

Men det blev minsann ingen Gevalia.. Precis när jag skulle åka från jobbet messade Veronica och frågade vad jag gjorde. Så sa hon att hon skulle till Iox tror jag affären hette och att hon undrade om jag ville komma med och sen skulle hon hälsa på mej. Det var ju klart jag ville det. Affären var en affär jag kommer åka till när jag har fått pengar som jag kan använda till annat än en massa räkningar som det blir denna månad när man inte får full lön. Sen åkte vi hem och fikade hos mej.. Men först gick vi en sväng med Junii.. Sen satt hon fast i Elvis krok ute på baksidan.. Elvis stod och glodde i dörrspringan och undrade vad det var för lurv som gick runt på hans tomt.. =P Nu har Veronica åkt hem och jag ska kika lite på TV innan det blir sängen för min del.. Imorrn när jag kommer hem från jobbet blir det tvättstugan.. Jag har väl inte direkt en massa och tvätta men det kan ju va skönt första gången.. Men det verkar som man får hålla på 5 timmar. Tror tiden var 17-22... Men så länge ska jag inte hålla på för jag öppnar på fredag...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0