Första veckan

Nu så har jag jobbat min första vecka. Känns bra man börjar komma in i rutinerna och så där.. Lärt känna barnen och personalen lite till. En kille kom fram till mej (han är 5 år) Josefin jag vill leka med dej. Ja visst sa jag det är klart vi kan leka. Vad ska vi göra då? Jag vill leka med bilar. Sure bacon klart jag leker med bilar. När jag satt där kom jag att tänka på juldagen förra året när jag hjälpte Jesper att bygga sin legoborg och syrran lekte med Cajsa och hennes nya älvvärld. Jag skulle inte kunna lekt med henne med dom för jag skulle inte ha en aning om vad jag skulle göra eller vad det skulle förväntas av mej att säga.. Kändes helt klart bekvämare att sitta och köra runt med en bil på en matta till olika ställen och göra olika grejer.. =P På måndag blir det nya tag och då är Anna tillbaka med så det blir kul att lära känna henne bättre med.

Ikväll tar jag det bara lugnt.. Ska se en film och äta chokladpudding jag.. Mumma! Imorrn när jag åker till Hoo ska jag se om jag kommer ihåg att ta lite kort så ni får se lite av vad jag ser när jag åker till jobbet.. =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0