Ensam

Idag åkte mamma och pappa hem.. Vilket betyder att jag åt frukost själv för första gången i mitt nya hem.. Kändes lite konstigt.. Dessutom är det helt tyst och tomt här nu haha.. Men jag har satt på TV:n så det är lite ljud... Kollar Trinny och Susannah. Dom ska försöka klä om gamla medelålders tanter som klär sej som slampor och kallar sej sexbomb.. Och jag vill bestämt hävda att dom ser ut som skit allihop.. Den ena värre än den andra! Men jag orkar nog inte glo klart.. Tänkte se Sagan om Ringen sen måste jag packa ner det jag ska ha med mej till jobbet imorgon. Och förmodligen börja fixa till det i tredje rummet. Hade ju tänkt gå ut och gå idag men vad fan det pissregnar.. Inte särskilt upplyftande! Vi får väl se om jag åker och tankar idag i alla fall eller om jag tar det imorrn efter jobbet... Men åh andra sidan vet jag ju inte när jag kommer därifrån och Elvis blir ensam för första gången så jag vill nog hem så fort som möjligt.. Jag har ju lite tid på mej att komma fram till något så det är väl ingen fara antar jag haha..

Tell me about it
Postat av: Tina

Välkommen upp till den riktiga världen nudå=P

2009-08-16 @ 16:51:23
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Hanna

Spännande med nytt jobb, hem, stad och bil! Jag längtar tills jag kan komma och hälsa på dig. Ska vi jaga björn då?

2009-08-17 @ 17:36:51
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du bilder på din nya lya någonstans man kan se? :)

2009-08-17 @ 19:54:04
Postat av: emilie

skrev nyss. utan namn . :P

2009-08-17 @ 19:54:25

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0