En morgon på en väg mellan Tandsbyn och Brunflo

Jag gick upp, duschade och gjorde mej i ordning och gick ner för att koka lite mannagrynsgröt till frukost. Efter att ha borstat tänderna gick jag och slängde sopor och sedan åkte jag till jobbet... När Bostons More than a feeling spelades i mina högtalare kände jag att livet nog kommer bli rätt bra.. Kändes liksom som att livet här ganska bra och att saker och ting kommrt ordna sej till slut. Frågan är bara när då haha... Annars var första dagen på jobbet bra.. Trevligt folk och söta barn.. Och schyssta tider.. Går alltid samma tider mån-tors och så har jag 6 olika tider på fredagar.. Och så stänger jag en gång var sjätte fredag... Det är helt ok med mej =P

Elvis den lilla prutten hade i alla fall saknat mej när jag kom hem.. Han ålade runt mej och försökte klättra upp för mitt ben när jag diskade.. Och en 5 kgs katt vill man inte ha hängande där.. LIkadant i morse. Jag tror han fattade att jag skulle iväg för han hasade upp i mitt knä när jag åt frukost.. Mysepysen!

Emilie kolla min bilddagbok.. AStateOfMind heter jag där.. =D

Tell me about it
Postat av: Anonym

Låter ju som en bra morgonkänlsa, hoppas den håller i sig. Det tror jag den gör. Tittade på dina bilder igår, det ser ju kanon ut. Vi hörs.

2009-08-17 @ 22:31:06
Postat av: Anonym

Låter ju som en bra morgonkänlsa, hoppas den håller i sig. Det tror jag den gör. Tittade på dina bilder igår, det ser ju kanon ut. Vi hörs.

2009-08-17 @ 22:32:48
Postat av: Losan

Ja nu har ju äntligen saker o ting börjat gå din väg=)

2009-08-18 @ 17:46:29

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0