Akutkalas

Igår var det lite akutkalas.. Nästan 2 månader innan jag fyller.. Men så är det när man ska flytta.. Och Hanna har sagt att hon tänkte komma och hälsa på till jag fyller och så sa syrran att dom kanske kommer upp i höst med.. Mycket trevligt! =) I alla fall så fick jag presenter igår =D En matberedare av mamma och pappa + 500 kr, en svinasnygg brödbox i svart med vit text och en ljusstake från Cult med lite sånna ombyten av lock eller vad det kallas av Victoria och Fredrik. Av Christian, Susanne och barnen fick jag ett svart durkslag, gröna och turkosmönstrade muffinsformar, en svart diskmedelsflaska från Cult och blommformade städsvampar. Så fick jag en blomma av Susannes föräldrar och av mormor och morfar som kommer till mej när jag fyller år sen =) Det var väldigt trevligt igår vi fikade och åt tacos och babblade.


Inatt drömde jag om Edward Cullen förresten.. En oerhört trevlig dröm måste jag säga.. =P


Tell me about it
Postat av: Veronica

Lät ju inte så dumt med alla dom dära presenterna!!! =) Trevligt trevligt. Ja, få hit så många vänner du kan tills du fyller egentligen, så partar vi till det ordentligt! =P Är det något speciellt damen önskar sig, något mer riält så att säga?!! Något till uteplatsen? Något till köket? Något annat använtbart eller något som du känner att du önskar dig så där!!! Kramen

2009-08-02 @ 22:59:18
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0