Nu är det inte mycket kvar

Har precis räknat ut att jag får jobba ungefär 48 timmar till innan jag kommer över beloppet för vad man får tjäna för csn innan snålrövarna ska ha pengar tillbaka.. Men jag räknade på ett ungefär så jag tog lite i överkant.. Men för säkerhets skull så går jag på det så det inte blir något fel..

Träffade mormor när jag var på väg till bussen med.. Haha helt trög var jag.. Bara hmm henne känner jag igen =P

Annars så är det dags att fylla år snart.. Men fy fan jag får väl magsår snart.. Jag ska på kalas på fredag, baka, städa till min födelesedag och ha kalas på söndag. I övrigt har jag skolan och det börjar bli dags att skriva alla uppgifter, vfu-folk svarar inte i telefonen så det börjar bli kinkigt, det är studiebesök, jag ska komplettera min uppsats så den blir klar någon gång plus att jag jobbar. Och gärna ska ha någon form av fritid.. Det blir ju att jag sitter som ett kolli för att det är så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja.. =S

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0