Kommatecken

Ja kära kusin jag har hört talas om det... Får jag bara påminna dej om att du LÄSER texten jag skrivit vilket gör det fullt möjligt för dej att andas samtidigt... =D Pilutta dej =P

Gud jag har totalt glömt bort att ringa min vfu. Eller alltså jag har ju vart där och sagt till om hur det blir men inte ringt människorna jag ska intervjua. Jag är ju smart *not* Ska även ringa min förhoppningsvis framtida chef och tjata lite på han haha.. Sen ska jag plocka i ordning på den tvätt som torkat och läsa tidningen. 12.00 ska jag in till stan och snacka med min uppsatsexaminator... Ser inte fram emot det haha..

Ikväll ska jag leka med Pingldingl, imorgon drar jag till mormor och morfar och sover och på fredag blir det tåget till HAMMARSTRAND *tjoho*

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0