Jag blir så JÄVLA irriterad

Nu har jag åkt in till skolan ENBART för att träffa examinatorn om min uppsats. Sitter utanför hans jävla rum i 30 minuter och människan dyker inte upp. Till råga på allt fick jag springa runt i alla trappor först för att ens hitta dit jag skulle. Lagom smidigt när man nyss vart sjuk och är genomförkyld. Nu har jag i alla fall mejlat han och sagt vad jag tyckte om detta och bett om en ny tid. Höll på att lägga till ett jag uppskattar om du dyker upp då med. Men jag tänkte att det kanske är bäst att låta bli.. Skulle ju inte bli förvånad om det hänt något. Det är ju typiskt när man blir svinförbannad om någon dött eller något. Och så sitter en annan här och härjar. Men men det får väl va som om det är så. Jag kan ju faktiskt inte veta det och det är ju inte första gången som jag ska ha träffat han och han inte kommer. Så nu sitter jag här på skolan och är lagom småsur. Linda ville äta på Världens Bar och tyckte vi skulle göra det. Jag har inte råd sa jag, jag bjuder sa hon. Så att nu ska jag bara sitta här och uggla till kvart i 12. Wieee!!! Eller något. Har messat folk med men dom är ju så upptagna alla så det är ju ingen som svarar ta mej tusan..

Nu har jag fördrivit tid med att snacka med en gammal klasskompis från låg-mellan-högstadiet. Hade ju turen att ha samma klass i 9 år. Och Veronica svarade på mess!! Kul att någon inte är upptagen brutalis. Imorgon ska jag även jobba för syrran, känner att det blir underbart med den här förkylningen.. Hoppas det inte blir så många barn. Fredagar brukar ju vara relativt lugna.

Men jag orkar inte komma på något att babbla om just nu.. Men jag borde tagit en Ipren innan jag åkte in. Eller tatt med några hit...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0