Årets skönaste säng!

Fy fan vilken skön säng jag har! Sov så svinigt bra! Elvis tyckte nog det med för han sov HELA natten (läs och häpna gott folk). Först låg han vid mina fötter och sen la han sej längs med ena benet.. Satan då blev det varmt vill jag lova..

Idag blir det till att hänga upp dom andra gardinerna som jag inte orkade hänga upp igår. Sen kommer mamma och pappa. Mamma ska titta hur det blev och pappa ska dra åt något på sängen som man tydlige skulle ha en skiftnyckel till!? Brukar det vara annat än insex(?)nycklar, skruvmejslar och en hammare man behöver när man sätter ihop IKEA-möbler? Så ska jag väl handla och tvätta täcken och skit. Oh härliga supposed to be arbetsfria söndag... Gud visste ju fan inte vad han snackade om alltså..

Inatt drömde jag massa skumt.. Jag fyllde år och hade fest på något ställe som tydligen var mitt hem på 6 (!) våningar med en trädgård uppe på taket. Sen hände det en massa knäppt.. Men det som är något att nämna är ju det faktum återigen för jag vet inte vilken gång i ordningen så var min gamla klasskompis med som inte lever längre. Han dyker ofta upp som en liten biroll i mina drömmar. Någon som vet vad sånt betyder??

Jag ska snart ringa min syster och se om hon inte vill komma hit och titta hur jag har det nu när det är nytt samtidigt som hon tar med mina filmer, ett Wasgijpussel och tar med sej hennes och Fredriks PS-spel och hennes tallrikar jag lånat. Är väl inte så troligt men försöka duger ju.. =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0