Trailertruck

Jaha då vet jag vad jag gör i sommar... Ska köra trailertruck. Enligt pappa så är det en truck med släp och tydligen måste jag hålla på att backa och greja och har ett vingelspann på ungefär 1 dm dit jag ska harva in släpet. Jag hoppas verkligen inte det stämmer för backa är inte min starka sida direkt.. =P Men i alla fall så ska jag börja nästa onsdag kl. 12.00 och jag får jobba 4-skift. Så det blir Norrland i sommar *tjoho*. Fast utbildningen var inte förrän veckan efter jag började så jag får lära mej glöggen (tror jag det hette) först. Losan visste inte vad det var men hon tyckte det lät som något som var varmt att jobba med. Tur jag inte ska häcka där i en evighet då =P Det blir spännande det här skulle jag tro hehe.. Helt klart en sommar med många nya erfarenheter!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0