Tindras vildmarksäventyr

Idag gjorde jag ett försök att vara vänlig mot min katt och låta henne få lite frisk luft och möjlighet att traska runt i gröngräset. Jo tack du det uppskattades ju verkligen.. Fick bära henne till mamma och pappa, men det hade jag i och för sej räknat med. Är ju bilväg hela vägen dit lix. Jag tror Tindra försökte göra en stolpe för varje bil som passerade...         På min axel;


Här är Tindras äventyr förevigat;

Tindra och Jossan håller avståndet     Gräsätning bakom busken som någon gärna ville in i...     Här föll sedan valet på vart tiden utomhus skulle spenderas...

Sen var jag vänlig nog att köra hem henne igen.. För bådas skull.. Tindras och min axels...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0