Stulet från Tina =P

HAR DU:
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Ja då en liten Louise fis
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja det skulle man väl kunna säga. Kanske inte bästa men en kompis var det. Fast vi dejtade kanske inte.. Men vi blev tillsammans haha
Blivit kär vid första ögonkastet: Njae. Eller jag vet inte
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Ja.
Skrikit åt en lärare. Haha jo men visst
Kysst någon och sedan ångrat dig: Det vill jag lova att jag har! =/
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej det verkar onödigt att vara på sådana ställen
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej men 2 kr under =P
Snusat: Ja i ett svagt ögonblick.. *hrrm* eller två men det var samma kväll i alla fall
Rökt: Det var i alla fall bara en gång!

DAGENS:
Klädsel:
Mysbyxor och ett linne
Frisyr: Ingen. Håret hänger som vanligt
Låt: I got over you - Daughtry och 18 & Life - Skid Row
Vill ha: Sommarlov
Sjuka: Folket i gårdagens Outsiders
Drog: Oboy
Saknad: Pengar haha
Köp: Jag har inte köpt något idag jue
Godis: Jag vill ha Polly!
Attityd: Crazy =P
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Inget det var helt blankt hahahahaha

FÖRSTA:
Bästa kompis:
Det var nog Fariba på dagis
Bil: En Bobby Car.. Fick den när jag fyllde 1 år. Och den finns kvar än i dag!
Kärlek: Tobias hette han. Eller det heter han ju fortfarande iofs.
Husdjur: Ett marsvin vid namn Mimmi
Semester: Bör väl har varit någonstans här i Sverige. Typ Öland. Första utomlands var nog Norge. Solsemester var Kreta.
Jobb: Postkassörska
Köpta skiva: Herregud det minns jag inte. Men det var säkert något dåligt.. Tror det var någon slags Absolute Dance eller så
Riktiga kärlek: Väntar på den du
Piercing: 7 hål i öronen och ett i naveln.
Konsert: Backstreet Boys 1998. Känn på den du.. haha jag har varit ung och dum som alla andra ;D
Fylla: Hemma hos Lenas moster på Hårstorp.

SISTA:
Personen som sms:ade dig: Losan läs och häpna haha
Personen som du kramade: Pappa
Peronen som ringde dig: Susanne
Personen som du ringde: Susanne
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Svår fråga.. Det var antingen Veronica eller Losan.. Men det kommer jag inte ihåg för det var ett tag sen.. Men idag sa jag till Losan att jag inte lööövar henne hahaha
Alkoholdrycken: Absolut Raspberry hur fan det nu stavas
Bilfärd: No cars today vad jag vet
Filmen du såg: Step up
Gången du grät: I lördags, såg slutet på Englas begravning på tv. Jag hatar begravningar dom får mej att må illa
Måltiden: Grillad kyckling om det menas middag. Annars Oboy och macka

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm:
Nej för tusan
Våga hoppa bungyjump: Ännu mer nej för tusan!
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Hellz yeah! =D=D=D
Kalla dig själv lycklig: För det mesta
Hellre ta bilden än vara med på den: Yes box
Kunna gråta över en kille: Ja tyvärr
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Om det verkligen var tvunget men helst inte. Jag är så dålig på det dessutom =P
Kunna springa 50mil: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

VAD:
Gör du just nu: Svarar på frågor, är hungrig och överväger städning eller uppsatsskrivande
Ska du göra imorgon: Leka med Losan
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ge fan i att deppa det är i princip aldrig värt det!
Har du med dig in på bion: En dricka och lite godis. Eller varma sourcreme chips..  Hot snacks eller vad det heter. Det är gott det!
Är det för färg på dina byxor: Vinröda
Är det för väder hos dig just nu: Soligt men inte så varmt och det kommer moln
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Helheten haha.. Men mest ansiktet och håret tror jag
Skulle du göra om du vann på lotto: Det beror ju på hur mycket jag vinner.. Men spara och sen spendera!

SAKER DU HAR PÅ DIG:
1.
Byxor, trosor, linne, BH, halsband, glasögon

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror alldeles på
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 24
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Inte vad jag vet
Använder du huvtröjor: Ja.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag har tre redan men längtar som fan till jag ska göra mina två nya!! =D Tatueringar alltså
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Jag tror att det går lika bra med båda. Fast jag vet inte riktigt.. Killar är lite enklare på något sätt

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång:
Solnedgång.. Fast det är ju riktigt lungt och skönt en sommarmorgon när solen går upp
Sommar eller vinter: Våren när det blommar, sommar när det är varmt, höst när löven har en biljard olika färger och vinter när det är jul!
Vilken ålder har varit bäst hittills: När man var liten och inte behövde bry sej så mycket.. Annars har jag bestämt att det här året ska blir jävligt bra och nästa med så 24 och 25 då. Så får vi se om det stämmer.. =P
Sova på sida, mage eller rygg: Mage eller sida
Kramar eller kyssar: Apselut båda två!

Tell me about it
Postat av: losan

är din bästaste vän men du lööövar mig inte!!!

2008-05-13 @ 23:03:18
Postat av: Losan

jag är din bästaste vän men du lööövar mig inte!

2008-05-13 @ 23:04:39

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0