Pingstafton visst...

Idag så gick jag till mamma och pappa för att sola lite. Mormor och morfar var där med. Och tjosan tjoflöjt det var visst pingst nu också fick jag veta av mormor. Här är man med i svängarna lix.. Eller inte hahahah... I alla fall så skulle dom äta sill och potatis men som bekant så kommer ingen fisk förbi mina läppar. Så jag åt mitt vanliga potatis-gräddfil-litelitesillspadsmos på knäckemacka.. Mycket gott. Sen solade jag lite till. Och så spelade vi yatzy. Det och det att mormor höll mej sällskap på baksidan när jag solade och vi pratade om fåglar gjorde att Losan tyckte jag var värsta pensionären haha =D Det blev dags att traska hem och duscha vid halv 6 ungefär. Sen handlade jag lite och mötte Susanne på Bhallen. Gick tillbaka till mamma och pappa. Fick mer mat, potatisgratäng *mmmm* och fläskfilé som legat i någon slags marinad och heter något som jag inte vet vad det är. Sen glodde jag på körslaget. Cans vann. Men det var ju inte så förvånande. Visst gillar jag Brolle men Cans är bättre... =P Satt med di gamle ute i uterummet en sväng innan vi gick in igen och nu är jag hemma.


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0