Norrland, steg 2

Fick svar från han jag mejlade uppe i Norrland. Han skickade med ett par nummer han tyckte jag skulle ringa. Så det tänkte jag göra imorgon när jag kommer hem. Känns som det är lite sent nu att göra det. =) Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga men det kommer väl atomatiskt får man hoppas. Om jag bara kunde bli klar med uppsatsen och få definitivt besked om sommarjobbet nu så börjar jag nog se ljuset i tunneln ;D Om saker och ting går som dom ska så ordnar det sej förmodligen. Jag brukar ha en jävla röta med det mesta. Utom på lotterier (när det gäller pengar, gosedjur kan jag vinna hur många som helst) och kärlek. Så det där med otur i spel, tur i kärlek och tvärtom det tror jag inte riktigt på alltså.. =P Eller i och för sej röta kanske är att ta i men det brukar ordna sej till det bästa i slutändan.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0