Mitt så kallade kök

Jag har börjat undra på senaste tiden.. Hur borttappad var jag när jag flyttade från Kapellvägen? Hur kunde jag inbilla mej att jag skulle klara mej utan ett kök? Nu gjorde jag ju det i och för sej i början men nu är det ju så man kan spy! Man får ju cellskräck därinne.. Jag har två normalstora skåp och en pygmélåda. Får ju inte ens plats med alla köksgrejer knappt i köket. 2 plattor på spisen. När jag ändå håller på så vill jag ha ett större sovrum och ett större badrum. En dubbelsäng är vad som får plats och i badrummet får man vända på fläcken typ. Det är gudomligt med en egen tvättmaskin men jag vill ha ett badkar!! Fy fan vad jag klagar haha.. Egentligen är det här en rätt bra lägenhet mysig och så. Men nu har jag växt ur den. Som med så mycket annat som det känns nu.

Tell me about it
Postat av: Losan

Men när du bodde på kapellvägen så sa du ju att du inte klara dej utan ett kök och ville inte ha en mindre lägenhet men så en dag ändra du dej hahaha

2008-05-02 @ 09:07:29

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0