Mer Guitar Hero

Losan köpte Guitar Hero idag så jag har varit där och spelat.. Battlade med Slash och Tom vad han nu hette och jag vann.. =P I rock alltså! Kollade priser och jag kan få ett playstation 2 och Guitar Hero för typ 2000 spänn.. Helt klart värt att tänka på =)

Tell me about it
Postat av: Tina

CP affärer... nu står man ju här, utan pengar, men med bruna bananer, kanske ska kasta dom på rutorna på affärerna istället.

2008-05-18 @ 20:38:13
URL: http://tinawina.blogg.se/
Postat av: Veronica

2008-05-19 @ 22:26:41
Postat av: Veronica

Ja, hur man lyckas skicka ett mess utan nått som står, förstår jag inte själv, så fråga inte. Skulle iaf säga att jag gillade din layout på bloggen nu =) !! PUSS

2008-05-19 @ 22:28:10

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0