Marknad, Rix Fm Festival och truckutbildning

Igår då så var det marknad. Som vanligt blev det strumpor. 10 par för 100 kr... =) Sen köpte jag 2 remmar, en häxvrål och en tutti frutti. Smakade mycket bra. Mamma köpte munkar med som jag fick en det var oxå väldans gott! Varmt som fan var det att knata runt där vill jag lova. Så det blev hem och vila en sväng innan det var dags att dra till Linköping och Rix Fm Festivalen. Där var det varmt och en jävla massa folk! En del jävligt jobbiga människor som kanske var aningens för fulla för att kunna stå i en stor folkmassa. Och några idiotbrudar bakom mej och Losan stog och skrek allt vad de hade bara för skrikandets skull. Jävla idotbrudar!! Dom artister jag ville titta på var först och sist ut. Eller allra först spelade ett typ förband i 45 jävla minuter. Onödigt eftersom dom sjöng en massa bajslåtar från radion. Men sen i alla fall så kom Brolle. Gud han är snygg och sjunger så himla bra. Fast hans svenska låtar är inte så bra så det var tur han bara spelade en. Alla artister spelade 3 låtar var utom såklart dom jag helst av allt ville se, Takida. Dom fick bara spela 2.. Det var faktiskt dåligt!! Men Helena sa att dom skulle komma till Motala i augusti så då minsann ska jag åka dit och glo!



Konferenciererna Titti och Roger och Tittis hund Alice som tydligen med skulle visas upp haha..


Förbandet Ramsells med Joakim Ramsell som en potentiell snygging.. Och efter att ha zoomat in han så verkar det stämma rätt bra! =P


Brolle Jr. Charmknutten från Boden =D


Amy Diamond sjöng bl.a sin Thank you från Melodifestivalen och hade dansbruttorna med sej.


Erik, Danny och Mattias (eller vad han heter) eller E.M.D. som dom kallar sej.


Rongedals som även dom körde sin melodifestivallåt Just a minute.


En dålig Patrik Isaksson och folket bakom oss...


Sen så kom det man väntat på, Takida! Underbart är kort sägs det ju och så var fallet igår =( Men något kul i alla fall är att killen på andra bilden ser ut att försöka efterlikna James Hetfield =P


Egentligen sjöng dom nog bara 1,5 låt för han lät publiken sjunga halva Curly Sue typ. Och det gick ju galant. Undrar hur det känns att ha gjort en låt och så kan en himla massa folk den utantill. Måste vara svinfränt!

Idag har jag haft truckutbildning.. Det var ju sådär lagom inte kul haha.. Vi fick frukost, lunch och fika. Frukosten bestod av en macka och kaffe eller te. Mackan var det enda jag åt efter att jag tatt bort paprikan så klart. Lunchen var sallad.. Jag satt och peta bort räkor, paprika och majsen så gott det gick. Sen var det några små korn i som jag inte vet vad det var. Men det såg ut som ihopväxta riskorn. Till slut blev det att jag rotade efter kycklingen haha.. Men mackan man fick till var god och läsken med. Sen till fikat var det kaffe och te igen (va fan har dom hört talas om folk som inte dricker nåt av de!?) och en blågul dammsugare. Den var i alla fall god! =) Nu ska jag sätta mej och titta lite i papprena och komma ihåg vilken truck som är vilken och lite sånt... Det blir rörigt med informationen när det matas in mellan 8 och 16..


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0