Läkarbesök

Jodå jag kan pusta ut, jag är normal vad det verkar.. Eller ja normal med just det annars kan det ju diskuteras haha.. Men det känns bra i alla fall.. Försökte ringa Norrland men det var upptaget så nu ska jag snart åka till syrran och hämta förra veckans avsnitt av Men in trees som jag glömde i helgen. Skoskav har jag också. Mindre skönt det!

Tell me about it
Postat av: losan

haha du borde skriva i detalj vad han gjorde hahahah. Tror alla skulle va intresserade haha

2008-05-06 @ 16:10:54
Postat av: losan

haha du borde skriva i detalj vad han gjorde hahahah. Tror alla skulle va intresserade haha

2008-05-06 @ 16:11:31
Postat av: hanna

gött att allt var ok! men inga detaljer tack!

2008-05-09 @ 22:18:45

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0