Klantiga jag!!

Har jobbat hela dagen idag.. Solen sken och skiner fortfarande. Jag var på Grynet. Vad man vet när solen skiner, det är varmt och man är på en förskola är att man håller till ute. Så var även fallet idag och vi var ute mellan 9 och 16. För en som jag som bränner sej på 2 mikrosekunder bör man smörja in sej. Det gjorde inte jag och nu har jag brännt axlarna. Inte särskilt skönt om jag får säga det själv. Inte vidare intelligent heller. Vidare luktar jag sand efter en hel dags utevistelse med fotbollsspel, vattenbanegrävande, gungfartstagning, busning och barntröstning. Sand, sand och åter sand. En dusch skulle nog vara på sin plats. En kall sådan så inte mina axlar får krupp. Behövde inte gå hem i alla fall för Hanna köpte min gamla mobil idag så hennes pappa körde hit oss så Hanna kunde åka hem igen. =) Nu ska jag äta, tvätta, plocka i ordning, dammsuga och sen ta min dusch och inte göra ett skit.. Förutom längta till imorrn.. =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0