Jo men visst...

Klar hon hade en massa att komma med.. Men det är väl inte värre än att jag kan fixa det antar jag. Har suttit idag och gjort massa. Ska kolla efter grejs på bibblan imorgon sen skickar jag iväg den till henne igen så får vi se vad hon säger då.. Så det blir ingen avslappning för hjärnan ikväll heller kan man tänka. Intressant att se hur många timmar det tar innan jag somnar den här gången..

Blev förövrigt uppmärksammad på att jag skrev fel bloggadress i en kommentar.. Så jag kan ha gjort det hos flera.. Av någon anledning kom Losans bloggadress upp när jag tryckte på p istället för min fast jag inte märkte det och tröck enter och tyckte allt var frid och fröjd.. =P

Annars har jag börjat räkna ner dagarna till examen redan nu som ni kan se till vänster här på bloggen.. Varför vänta lix? =P Nu ska jag kolla vad som är på tv. Tjo!

Tell me about it
Postat av: cissi

Ja det måste du nog göra, det var tur jag var med där ;)

2008-05-15 @ 22:10:55
URL: http://av

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0