Jag kan nyttigt

Har gjort köttfärspaj idag till tonerna av Iron Maiden... Åt med gurka och tomat så det så! Men till tonerna av Nirvana haha.. Kom inte och påstå att jag inte kan vara nyttig.. ;D Men jag kan onyttigt också.. Vart ju kvar kladdig och übergod kladdkaka sen igår så då var jag ju tvungen att äta upp den till efterrätt med. Hehehe...

    

Sen så kommer en suddig toalettbild på Hanna och mej och en suddig Emilie från partyt hos Hanna och Johnny (fast Johnny inte var hemma). Och så klart den snygga hallontårtan (chokladpudding med geléhallon i, grädde med geléhallon i och så klart geléhallon som dekoration) till Hallontårtan and Hallontårtan himself! Det är med suddigt för min mobil pallar inte dåligt ljus =P Men utsikten från Hannas och Johnnys balkong hade bra ljus i alla fall =P


                   


Tell me about it
Postat av: hanna

smaskiga dagar du! och så är det en tjockis i bakgrunden som vill äta upp johnny och tårtan! :)

2008-05-09 @ 22:17:07

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0