Guitar Hero och Buzz

Igår så var jag med Losan inne i Norrköping och hälsade på Hanna. Emilie var där också. Vi gick ett varv på stan. Losan bjöd mej på mat på Gud va' gott. Och så betalade hon ett par skor på Skopunkten. Men det ska hon ju få pengar för sen =) Sen hängde vi hos Hanna en sväng när hon gjorde sej redo för fest. Samuel hämtade henne så skjutsade vi ner dom till stationen och tog med oss Emilie hem. Dumpade henne, åkte till mamma och pappa så Losan fick se hur huset börjar se ut efter all målning =) Sen åkte vi till syrran och lånade Buzz och Guitar Hero. Skulle spela det hemma hos Losan och Jimmy men det verka inte funka på deras Playstation 3 utan någon speciell greja så vi åkte hem till hennes föräldrar och spelade istället. Jag avancerade upp mej till medium i alla fall. Men fan vad svårt det var att trycka ner den röda och blå knappen samtidigt.. =S Vid 12 så åkte vi i alla fall in till Norrköping och hämtade Victoria och Fredrik samt Sofias lillasyster Christine som kom från Stockholm. Körde hem hela högen och stöp i säng vid 2 halv 3. Och nu sitter jag här trött och dan för jag i ett svagt ögonblick lovade att köra in syrran och Frippe till Norrköping idag så dom kan hämta sin bil. Och så klart skulle dom vara borta till 13.00 och göra en massa innan så det inte blev något ordentligt sova här inte. Resten av dagen ska ägnas åt välbehövlig städning. Boring! Men nu blir det duschen.

HEJ!

Tell me about it
Postat av: Tina

Haha, handen är där den ska vara=P Och glad, vem faan kan vara glad efter 1 år ilag? Hahaha, skoja bara, var mest bara lite skeptisk, han är lurig min karl=P

2008-05-19 @ 14:17:01
URL: http://tinawina.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0