Gensvarsseminarium

Idag har jag haft gensvarsseminarium på uppsatsen. Jag tycker det gick bra. Fick bra respons från gruppen och Jan sa inget speciellt.. Så det kändes skönt eftersom ingen lärare har tittat på den tidigare. Nu lusläste han ju inte uppsatsen så men han har ju kollat igenom den för att kunna se om det är en chans att jag blir klar i tid och så.

Så nu ska jag ta något litet att äta sen blir det att cykla hos mamma och pappa och sen ge sej ut på powerwalk i det sköna vädret =)

Tell me about it
Postat av: Jenny

Låter ju bra det där, ska ha mitt på måndag ja...Kommenterade du mycket i de andras uppsatser? ja tycker det e så svårt när man inte själv e så säker på hur det ska va...Ha en bra helg! Kram

2008-05-09 @ 13:32:24
URL: http://jennasvensson.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0