Familjekväll

Idag har vi haft mammas present.. Lite efter eftersom hon fyller i januari men anyway. Vi va först på lite spa jag, syrran, mamma och Susanne. Bubbelpoolbad för alla sen lite olika. Jag fick massage. Sviiiiiinskönt var det =) Sen åkte vi till syrran där Fredrik och Christian gjort tacos. Barnen kollade på trolltider med pappa.. =P Nu har vi spelat Guitar Hero och Buzz hela kvällen. Så jälva kul är det! Jag kom tvåa hela tiden i Buzz för Fredrik är så himla bra haha.. Men så var inte han med när vi körde nyare musik så då vann jag i alla fall =) Nu ska jag gosa lite med Tindrabus och sen är det sovdags!

Tell me about it
Postat av: Losan

Inte så ja minns de hahahahaha.. Nu ska ja sova lite så ja orkar jobba. Och förkylningen är fan väre nu!

2008-05-04 @ 10:46:41
Postat av: Veronica

Hej! Vad är Buzz för spel då?

2008-05-04 @ 12:42:19

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0