En fundering till

Haha jag köpte en ny deo för några dagar sen.. Dove Silk. Och dom har gjort om designen på själva behållaren eller burken eller vad det nu heter.. Jag undrar lite smått varför dom valde att den skulle se ut som en liten massagestav? Den påminner om dom här som görs så man ska kunna ha dom i bokhyllan som prydnad utan att folk ska se att det är en massagegreja. Skitskumt, hej här är jag och min massagestavsdeo. Vill du låna??? Hahahahahaha... Nej en del saker är jag inte riktigt med på helt enkelt.

Tell me about it
Postat av: cissi

"ett litet namn", skulle då inte vilja påstå att jag har ett litet nanm. det är faktiskt ett väldigt stort namn typ.. öh.



EN POJKVASKER? hörreduru, han är en skönhet utöver det vanliga ;)

2008-05-22 @ 12:32:16
URL: http://avanak.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0