Ballefjong!

Usch jag tycker det är så tråkigt med uppsatsen nu!! Inte för jag tyckte det var roligt tidigare heller men i alla fall.. Måste gå till biblioteket nu.. Sen ska jag låna fler böcker imorgon hoppas jag. Annars blir det på fredag. Imorgon ska jag också till farbror doktorn. Det blir mindre roligt.. Men det behöver inte bli riktigt den katastrof som det skulle kunna bli. Det är sånt som märks minsann. Och imorse fick jag ett samtal som slutade med ett: Du får troligtvis sommarjobbet. Gudars om man kunde få ett definitivt besked någongång! Men det var väl positivt i alla fall. Nu ska jag härja på katten. Jag får fan krupp när hon springer runt och jamar som en besatt. ORKA! Kanske ska dra med henne ut en sväng sen.. Men då lär hon väl låta ännu mer haha..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0