Äntligen är sattyget klart!

Nu så är uppsatsen färdigskriven.. Jag har lite finlir kvar men det är ju inte lika jobbigt som att ha en hel uppsats att skriva =) Det enda som skulle kunna paja nu är att handledaren (som har fått uppsatsen men inte sagt något om den än jag blir så JÄVLA trött) säger att jag måste göra om en massa. Då blir jag så in i helvete förbannad.. Det är ju fan inte mycket fart på dom där tjommarna på skolan. Ska bli skönt när den är klar med. Så fort man tagit sej igenom det här och är godkänd på uppsatsen kan man ju börja slappna av. Och i höst kan man börja räkna ner ta mej tusan.. Det ska jag göra.. =P Börjar med veckor sen när det är en månad kvar typ då ska jag räkna dagar.. =) Guld värt!

Nu är det träning som gäller!

Tell me about it
Postat av: cissi

Hödduru, du kan väl iallafall skriva rätt blogg så man slipper leta efter dig?!

2008-05-15 @ 16:35:59
URL: http://avanak.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0