2 upptäckter

Kollade på The Lost World - Jurassic Park nyss.. Det är knäppt hur många gånger man kan titta på en film utan att märka vissa saker. Till exempel så var det inte alltför många tittar sen som jag upptäckte att Vince Vaughn var med i filmen (lite segt av mej jag vet!). Idag lyckades jag även uppsnappa att Peter Stormare svär på svenska efter att han blivit påhoppad av dom små dinosarna som dödar han sen. Det var lite kul tycker jag.. =P Nu ska jag sova och det ska bli så skönt!

Tell me about it
Postat av: Jenny

Hej! Nejdå, det är den inte, eller någon gång e det väl det men inte just nu iaf. Alla tror det, lite roligt faktiskt...Ska hålla en tumme åt dig, tror det kan gå bra för henne faktiskt...Ha så kul ikväll! kram

2008-05-24 @ 11:58:50
URL: http://jennasvensson.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0