18 uppvak och en bebis

Först ringer Christer från Sapa och undrar om jag kan vara med på truckutbildningen i helgen. Dom hade fått ett återbud. Så på lördag är det utbildning mellan 8 och 17 och på söndag mellan 8 och 15 ungefär.. Så rolig helg får jag.. Sen är det övningskörning nästa vecka.. Det är ju roligare än att sitta med teori i flera timmar en helg då det ska vara fint väder.. *suck* Sen ringde mamma och lät chockad för jag sov när det var så fint väder ute. Så jag ska dit och sola sen för hon är ledig idag. Sen messar Losan och undrar om jag vill följa med till Viberga. Det får vi hur det blir det beror på när hon ska åka.. =)

I natt drömde jag en massa konstigt.. Det var julafton och vi firade den i Hagersberg men det låg i Norrland istället för Vikbolandet. Och det var en massa konstigt folk där som inte ens jag är släkt med men jag var det då tydligen. Och Veronica sprang runt i en rödrutig pyjamas med bjällror på och 2 tofsar i håret som var luddiga. Och så skulle tydligen hon se ut hela dagen haha. Christian och Susanne hade med sej hemmagjord pepparkaksdeg till mej som jag stog och bakade kakor av. Min pappa kunde dela upp sej och bli en identisk kopia av sej själv. Mamma och jag höll på att åka utför en brant kant med bilen för det var så jävla mycket snömodd och en lastbil tog upp hela vägen. Men jag kunde visst sätta ut foten så åkte vi inte ner så långt och lastbilen kunde dra upp oss igen... Sen hade jag en bebis. En liten tjej var det kanske någon månad gammal om ens det. Så jävla söt!! Och hon luktade så där gott som bebisar gör. Och så känner man sej ju helt sur när man vaknar och man inte har någon bebis..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0