Tur i oturen fast i omvänd ordning och kanske inte riktigt om det ska vara

Imorse hittade jag 100 kr på backen.. Så det tog jag upp och stoppade i min lilla ficka.. Men tätt i hälarna på det goda följer det onda så jag fick vattenplaning när jag åkte till jobbet.. Det var över lika fort som det började nästan men jag hann få hjärtsnörp i alla fall... Idag har jag hållt i samlingen igen.. Och Ingela och Jennifer var och hälsade på med sina bebisar. När jag kom hem blev det till att fara runt. Var på Apoteket, Systemet och sen åkte jag och solade för jag ska se om det är bra för mitt eksem. Sen hämtade jag "left overs" hos Emilie.. Alltså spriten som blev kvar i lördags.. =P Nu ska jag skriva på min hemtenta och sen ikväll blir det tv.. =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0