Svacka

Nu har jag nog vad som skulle klassas som början till en nedåtperiod i mitt "förra" liv.. Men med den nya energin som jag infört i mitt liv ska jag inte låta den komma... Fast jag tror mest det beror på att jag är så himla trött hela tiden.. Typ vid 8 är jag helt slut.. Och så skulle jag ju börja powerwalka igen men så kom det en jävla massa snö så då går ju inte det lix.. Hoppas det blir varmt nu så det smälter bort helt och börjar torka på banvallen så man inte behöver gå i lervälling. Händer lite granna saker nu närmsta veckan med.. På sönda ska Losan färga mitt hår svart, på tisdag ska jag hämta mina Norrlandskort (hihi) och fixa röda slingor i håret, på onsdag ska jag gå till mamma och pappa för pappa fyller år, jag ska också fika med Veronica på onsdag eller torsdag så då får jag nog glutta på lilla Selma med =D På nästa lördag är det pubafton samt lite kalas för pappa med syrran, Fredrik, bror, Susanne, Cajsa, Jesper, Losan och Jimmy... Så det blir trevligt värre.. =) Mamma ska nog få kapa yttepytte på topparna på mitt hår för det har jag inte lust att betala fullt klippris för.. Jävla stört att det ska kosta 370 spänn för att toppa sej helt lite..

Annars är det slutseminarium imorgon.. Mellan 8 och 17. Satan man vill ju lova att det kommer vara för jävla jobbigt och sitta och lyssna på alla.. Vi ska i alla fall ha mellan 10 och 12. Skönt det så man slipper sitta och vänta på det. Och folk är väl relativt pigga då.. Sen är det slut på den här kursen och nästa vecka börjar arbetet med c-uppsatsen.. Spännande...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0