Spökstugan

Jo då minsann vi var uppe hos Niten och Reija i stugan Losan och jag.. Då fick jag först och främst höra dom beryktade stampen från ovanvåningen.. Jättekul för madame übermörkrädd lix...Eller inte.. Sen när vi ska åka därifrån fastnar luvan i min jacka på något och det petar till på min högra axel.. Det lilla problemet då.. Det fanns inget i hallen att fastna i.. Det finns ett par krokar på dörren men jag stog inte ens nära dom och dom var dessutom på min vänstra sida.. Så dom är helt uteslutna.. Fy fan jag blir så trött.. Så ska vi gå till bilen som står uppe vid vägen.. Josefin sjunger Helan går för att det är kolsvart förutom den lilla ficklampsstrålen vi har framför oss och det är en liten bit att gå... Jag mådde dåligt hela vägen.. Hade jag inte sjungit hade jag förmodligen börjat tjuta innan vi var framme vid vägen.. Det kanske låter svinfånigt men jag är så satans mörkrädd så det finns inte.. Blir typ värre för varje år.. Snart kanske jag måste söka för det här..

Annars gjorde vi ju små upptäckter här och där... Mer eller mindre intressanta eller vad säger du Pingldingl? =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0