Sommarjobb

Jag har fått kallelse till sommarjobbsintervju på Sapa.. Nästa torsdag klockan 11.. Trodde först det skulle krocka med slutseminariet men det gjorde det ju inte som tur är!

Annars blev det ju jobb på Grytet idag igen. Blev ett litet pusskalas när tre barn skulle gå hem. Först var det en tjej som inte ville följa med mamman hem. Nej jag vill pussa fröken. Jaha men gör det då sa mamman då.. Frrrröööööööökeeeeen!!! Jag bara ja vad är det.. Jag vill ge dej en puss.. Så då fick jag en och sen kom nästa barn och ville med ge mej en puss. Strax efter kom hans lillasyster farandes och ville gosa lite grann hon med. Man kan ju lugnt säga att jag har världens bästa jobb =)

Nu måste jag diska och packa och dammsuga så det är klart till jag ska kolla tv.. Sen imorrn bär det av till Norrland!

Glad Påsk till alla!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0